på efterkälken

Jag har varit sjuk ganska länge nu. I stort sätt hela lovet, och fram tills nu. Detta har ledit till att jag har hamnat lite på efterkälken. "Lite". Jag har missat två uppsatser (varav en ska vara ca 15 sidor), två prov, en musikuppgift, två munliga examinationer och en boklogg på en bok som jag läste (grejen är att jag kan inte skriva en boklogg på den boken, så nu har jag en ny bok som jag måste läsa och skriva boklogg till). Allt detta är saker som borde vara i mitt förflutna. But they're not. Så ikväll ska jag skriva min 15sidorsuppsats och skicka in den. Imorgon skriver jag min andra uppsats och skickar in den, samt börjar plugga inför franskaprovet som jag skulle haft idag. På lördag pluggar jag lite mer franska och räknar matte inför matteprovet. På söndag gör jag musikuppgiften och pluggar mer matte och franska. På måndag pratar jag med min lärare vad jag ska göra istället för det muntliga, och pluggar matte och franska. Tisdag och onsdag pluggar jag fransak och matte, torsdag har jag prov i franska och pluggar matte. Fredag har jag prov i matte. Under tiden läser jag boken och skriver bokloggen medans jag läser, och skickar in det snabbt utav bara helvete. Hellst innan tisdag. Någonstans där i mellan ska jag även försöka ta tillbaka mitt sociala liv. SPIKAT!

..Satfläsk, detta kommer ju inte gå
FML ATM ba satt ni vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0