ideal vardag

Den här dagen har varit så som dagar bör vara. Egentligen. Gick upp och drog till skolan, var där ett tag, åkte hem. Sen pluggade jag lite, och så skrev Salami "Hänger du med ut och joggar?". Jag som älskar spontana bryta-vardagsmönstret-saker var självklart superpå!! Även om jag ogillar att springa.. När jag kom hem stog maten på bordet så jag slevade i mig massor med mumsig mat och hoppade sen in i duschen där jag blev kvar ett bra tag. Nu sitter jag här i myskläder och pratar tågluff med Jenny! Wünderbaum! Ska snart plugga lite mer och bara vara mysig resten av kvällen!


Så gaaaalet taggad på att se hela Europa i sommar!
(Haha, ser dock inte supertaggad ut på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0