SKJUT MIG BA

99% av tiden är jag väldigt glad och positiv, men idag... WOW. Jag vill döda allt. ALLT. Igår mådde jag väldigt dåligt, hade skitont i huvudet etc. och det sa jag till mamma (med gråten i halsen nästan) när jag gick och la mig i sängen klockan 8 typ. Så man tror ju att hon förstår. Men imorse så vaknar jag av att dörrar smäller igen, telefonen ringer och mamma svarar "HALLÅ? HEJ NICOLE, FÅR JAG PRATA MED DIN MAMMA? NEJ JAG HAR BRÅTTOM!! NICOLE GE TELEFONEN TILL MAMMA! JA HEJ CAROLINE! HUR BLIR DET IDAG..." etc etc. Sen rycker hon upp dörren till mitt sovrum och börjar skrika på mig att hon ska tvätta och vill veta om jag har någon mer tvätt. Så jag pekar på klädhögen på golvet och säger "Ta det där", varpå hon tar upp varje klädesplagg för sig och skriker "SKA DET HÄR TVÄTTAS? ..JAHA, DET HÄR DÅ? MEN DEN HAR DU VÄL INTE ANDVÄNT?". När hon väl var klar så var jag helt vaken, så jag gick och gjorde te. Så fortsätter mamma skrika tills mitt huvud dunkar så hårt att jag börjar gråta!? Så hej migrän. Nu har min syster och hennes tre barn kommit hit och börjat skrika de med. Snälla, skjut mig. Och tanken är att jag ska jobba senare idag. Jo men tjena. Och som om inte det vore nog så har min dator krånglat som FA-AN och detta har tagit mig ca 1½ timme att skriva. USCH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0