the list

Detta för jag istället för att plugga till franskaprovet imorgon:

Vem är snyggast i världen: Ingen är snyggast i världen förns jag blir kär i den personen!
Ska bli skoj:
Tågluff!
Önskar att jag var bättre på: Prioritering
Vad saknar du: Tiderna när jag stod på scenen!
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina svarta jeans. Underbar passform, haha
Längd: 169 cm skulle jag gissa
Byter gärna garderob med: Kenza
Byxa eller kjol: Jeans for life!
Mitt rum kan beskrivas som: Min fristad! Mitt hem! Älskar'e.
Mig själv med tre ord (just nu): Liten, röd och snäckig (HAHAHAHAHA, internskämt. Dör) Nej men; Stressad, uttråkad och lycklig (jag hatar mig själv för att för 2 år sen beskrev jag mig själv som "twilightastic". HATAR. MIG. SJÄLV. FÖRE.)
Jag ville bli när jag var liten: Lindansös på cirkus!
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Mysigt
Något jag absolut inte äter: Jag mumsar inte på blodpuddig eller leverpastej i första taget. Tanken av vad det är äcklar mig...
Kläder just nu: Ett egengjort banan-kontakt's-linne och fula mysbyxor.
Vad sa du senast: "Godnatt" till madre
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Japp, lite av varje nästan
Morgon- eller nattmänniska: Mittemellan. Lagom.
Sparare eller slösare: Sparar till tågluff, slösar på mat. Jag är en blandning.
Har du några homosexuella vänner: Salem, 100% <3
Tror du på mirakel: Njeaaaa
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: Klart! Viljestyrka!!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Återkommer när det är aktuellt
Bio eller promenad: Vinter = bio, sommar = PROMENAD!!!
Är du kittlig: That's for me to know, and you to find out!
Snarkar du: Nej, men tydligen låter jag lite? Sådär lite mysigt ba!
Rädd för insekter: Inte rädd. Äcklad däremot!
Äckligaste insekten: Mygg. My nemesis!!!
Det här är jag bra på: Nä.
Bästa bok: Har aldrig läst någon bok som inte är för gay att skriva här
Vad vill du jobba som: Min dröm är att jobba inom FN eller EU (eller liknande) för relationer mellan olika länder
Chips, morötter eller godis: Godis!
Pizza eller hamburgare: Kebab isåfall!
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: Kanske.
Stökigt eller välstädat (hemma): Städat. Är inge bra på att ha det så dock :/
Gungar du på stolen: Sällan
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster!!
Gillar du att sjunga: Bästa som finns!
Anser du att du är stark: Allt är relativt, hehe
Använder du knark:
Endast min spellista knarkkkkk
Kaffe, te eller inget: Socker med te eller socker med latte
Smink: Puder, lite kajal och mascara
Vad använder du för skor just nu: Varierar. Top shop eller converse
Favoritfärg på kläder: Gillar variation

Senaste person som:
Du pratade med: Face-2-face; Madre, Telefon; Evelina, Dator/sms; Linus
Gick på stan med: Ensam!
Skällde på: Jag blir aldrig arg. Måste varit M i sommras :O

Senaste:

Låt du hörde: Start me up - The Rolling Stones
Film du såg: The Swich
Mat du åt: Chokladdoppade jordgubbar. Faktiskt.
Kramen: Nadja
Pussen: Ångrar jag
Resan: Copenhavn, juli 2010


Favorit:
Låt just nu: Here comes the sun - The Beatles. 100%.
Årstid: Sommar
Maträtt: Farmors specialare <3
Serie: Cougar Town. KLOCKERS!

Heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0