tjafan

I brist på saker att göra tänker jag skriva en "detta-visste-du-inte-om-mig-lista".
Kul grej ba!

1. Jag HATAR att nysa. Gör det aldrigaldrigaldrig framför folk.
2. När jag borstar tänderna går jag alltid runt istället för att stå i badrummet. Det beror på att vi har en tavla i badrummet som jag tycker är skrämmande.
3. När jag var liten trodde jag att jag kunde flyga, 100% seriös. Jag drömde ofta att jag svävade ovanför marken, och började efter en tid tro att det var verkligt.
4. Jag har väldigt svårt att somna när jag inte ligger nerbäddad i en säng. Jag somnar till exempel aldrig i soffan framför en film eller liknande (om jag inte är rrrrrrrriktigt rrrrrrrrrrrrrrrrrrriktigt trött).
5. Jag är inte speciellt kittlig. Bara lite på knäna och under fötterna.
6. Jag har stora problem med speglar när det är mörkt eller jag är ensam. Se inte filmen "Mirrors". Seriöst.
7. Jag avskyr känslan av att besvära folk, och gör allt för att undvika att besvära någon. Därför kan jag vara väldigt svår att bjuda på saker och har svårt att ta upp mina problem med folk.
8. Jag dricker inte gammal mjölk. Morgonen efter utgånget datum? Spelar ingen roll. Jag häller ut det och tvingar madre köpa nytt. Jag är noga med att kolla datumet innan jag dricker.
9. Jag har galet minne. Ett exempel från igår när jag och madre såg Mellow; The M-någonting uppträder, och madre frågar varför hon känner igen honom. Jag säger direkt "Det är från idol, han var med 2004. Daniel heter han." Mycket riktigt så stämde det. 2004 är 7 år sedan. Jag var elva år då.
10. Jag har hatat fanta enda sedan det flöt upp en död spindel i mitt fantaglas när jag var liten (spindeln var från glaset och inte läsken, men jag kan inte dricka fanta sen dess).

Jag tycker sånt här är kul att läsa iallafall. Hoppas ni också tycker det! Tataa!

Kommentarer
Postat av: salem

bara för att jag redan visste allt på din lista :P (nr.4 tycker inte jag stämmer)

2011-03-07 @ 11:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0