bye bye mvg?

Jag sitter här och typ ifrågasätter mig egna excistens. Imorgon har jag ett avgörande prov i samhällskunskap b, och jag märker att jag saknar lite lektionsanteckningar. Så jag skriver till en klasskompis (som jag vet alltid antecknar på datorn) och frågar om han skulle kunna skicka anteckningarna som jag saknar. Men det vill han inte. Inte om jag inte köper lunch åt honom. För mig är det så ologiskt att inte hjälpa någon som man har möljighet att hjälpa. Det är lika självklart som att himlen är blå för mig! Det tar 2 sekunder att skicka och han förlorar ingenting på det, medan mitt betyg får lida i annat fall.

Jag vet inte vad som är höger och vänster längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0