CRAZY!!

Hihihihihihiiiiiioioiooiiiiii! Nu börjar det dra ihop sig alltså. Fick precis ett facebook-mail av Jenny som började med orden "Okej, det börjar bli dags att boka boende i Rom..." följt av en länk till ett verkligen jättefint (och ofattbart billigt?) hotell. Det börjar verkligen närma sig nu, det är verkligt och det kommer att ske på riktigt!! Redan i juni började drömmarna om en tågluff ta form, och i början av augusti var det äntligen någon som nappade på mig idé, nämligen Nadja (läs min reaktion här, haha)! Bara någon vecka senare hoppade även Jenny på, och vi var complete! Drömmar och förväntningar om tågluff är på riktigt det som hållit mig vid liv den här kalla hemska vintern! Nadja och Jenny har varit lika taggade som mig all the way, och vi har pratat om detta konstant i.. vad blir det nu då *räknar på fingrarna*... NIO månader. Helt galet!! Och hjälp mig vad jag har kämpat för att sparat pengar. Flera månader i rad levde jag på endast 500:-, sen fick jag jobb, sen fick jag sparken. Det är verkligen långt tid och mycket har hänt sedan starten. Det är helt sjukt att det nästan bara är två månader kvar nu. Två små fjutt månader.

Kan inte med ord beskriva hur mycket jag ser fram emot detta! Ni kan ju tänka er lätet "IIIHIHIHIIIIIIIIIOHJOIHAOIOOOOOO". Ungefär så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0