i'm a dreamer

Inatt var det hela TVÅ personer (Elida och Fredrik) som drömde om mig! Känns skitbra. Folk tänker på mig. Hehehohihi! Dessutom var båda våta drömmar. Dock inte i den benämning man kan tro, utan jag spydde på Elida och badade med Fredrik. Kan ändå inte låta bli att tycka att det nog finns något dolt budskap angående det våta..! 

I övrigt då? Spotify, Youtube och Itunes suger, så jag har gjort det enda rätta och vänt mig till mina gamla CDskivor. Lyssnade igenom min gamla favoritskiva (American Idiot med Green Day, hehe). Mys. Sen så har jag bestämmt mig för att skaffa, och pimpa, ett piano. Dessutom har jag kommit på att jag inte kommer att hinna med allt skolarbete jag har kvar, så jag får väl gå om tvåan eller någonting (nästan). 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0