manah manah

Idag efter skolan åkte jag in till Stockholm och mötte Madre. Sedan gick vi runt där ett braaa tag, och jag fick peka på lite saker jag ville ha. Det har jag aldrig gjort förut. Enda sedan jag började få mitt barnbidrag (för kanske 6 år sedan) har jag fått förse mig själv med alla kläder, all ute-mat, alla biobesök, alla turer grönalund etc. Så idag var en helt sjuk dag för mig, och Madre blev tvungen att övertala mig flera gånger att hon skulle få köpa något lite dyrare till mig. Söta Madre. Jag är verkligen jättedålig på att ta emot saker, vilket är konstigt eftersom förmågan att få verkar vara en medfödd förmåga som alla tjejer besitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0