pengabrist?

Nej. Eller allstå just nu är det väl lite småknapert, MEN i SOMMAR. Jag har en redan en hel tågluffbudget på ett antal tusen kronor, jag fick veta igår att jag fått sommarjobb på ett dagis och kommer dra ihop ungefär 10000 riksdaler under de tre veckor jag jobbar, OCH jag fyller 18 år i juli. Jag är så HIMLA glad att jag fick sommarjobb. Det betyder att jag kan önska mig saker i födelsedagspresent istället för pengar! (Det känns inge bra att be om pengar tycker jag..) Detta kommer verkligen bli den bästa sommaren ever. Jag kommer ha frihet att göra i stort sätt vad jag vill. Sen blir det nog att resa mer under hösten/vintern. Jag har siktet inställt på Moskva, Liverpjul (tjo lokaluttal på Liverpool för er som inte förstod) och Sri Lanka. Vi får allt se! 


Jag för några sommrar sen i Dalarna! (Ba för det behövs en sommrig bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0