hasse är scary

Har inget att göra TYP. Blir ett sånt där "test"

Tre namn du går under:
1. Josse
2. Moses (jag är biblisk)
3. Jossi (jag är the bad guy i bröderna lejonhjärta)

Tre saker som skrämmer dig:
1. HASSE!!! (en människostor äckeldocka) Jag får ont i magen av att tänka på honom.
2. Vithajar (= vatten i allmänhet, jag blir haj-paranoid)
3. Annars är jag jävla modig :D

Tre saker du har på dig:
1. Mormors guldhjärta-halsband
2. En ljusblå klänning
3. Strumpor..?

Tre av dina favoritlåtar (just nu):
1. Inga kläder - Veronica Maggio
2. Train in vain - The Clash
3. Here comes the sun - The Beatles (alltid favoritlåt)

Tre sanningar om dig:
1. Jag har fastnat ordentligt för gammal musik just nu, speciellt 70tals rock som till exempel The Rolling Stones, The Clash, The Who, Iggy Pop, lite Elvis Presley etc etc.
2. Om jag var tvungen att tattuera mig just precis NU så skulle jag skriva "here comes the sun", bara för att den låten gör mig alltid helt varm och glad, och jag vill i så fall ha en tattuering som ger mig den känslan varje gång jag ser den.
3. Jag är något besatt av att få MVG

Tre saker du verkligen verkligen vill ha:
1. Sommarlov
2. Sockervadd (ska ätas idag, TAGGA!)
3. Kamera

Kul liv. Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0