CHEAP MONDAY BABY!



Asså jag måste bara säga att jag älskar Cheap Monday jeans!!! Jag vet, de är typ sååå 2007 haha, men asså Cheap Monday är typ de enda märket som har listat ut hur bakfickorna ska sitta, för att inte rumpan ska se ut som värdens jävla retard! Sen är dom jävligt billiga för så bra jenas också! 400:-, hur värt är inte de?! Mina enda par jeans (utöver mina jeansleggins, och några par skitfula jeans som jag inte använder) är Cheap Monday, och dom sitter så jävla bra!!! Just nu är jag på spaning efter ett par nya jeans, och jag har hittat två väldigt värdiga kandidater!! Se HÄR och HÄR :) Måste åka till stan någon dag och leta igenom varenda butik tills jag hittar de perfekta jeansen :D

Btw så va det någon anonym som frågade mig om jag fortfarande tycker att min HTC Wildfire är lika bra. JAAA, absolut. Om du funtar på att köpa en, tveka inte! Den är så himla snygg, och de är mycket enklare att skriva på touch än vad man tror! Dessutom är priset (3000:-) inte så farligt, och den är verkligen värd pengarna! Och om någon som läser har en android mobil, ladda ner spelet "Abduction!"!!! Haha, jag älskar det! De är det spelet som förhindrar mig från att göra läxor och saker jag borde göra, haha :P Beroendeframkallande, men så jävla kul!! Fast ah, som sagt - Jag älskar min HTC Wildfire!

Ha en bra dag, puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0